tisdag 8 december 2009

Äntligen!

Gud, jag är så briljant! Verkligen världsbäst. Har kommit på det. För första gången har jag kommit på det - vad min bok ska handla om. Det blir en triologi. Ungdomsroman. Så jävla bra det kommer bli. Har suttit och skrivit alla karaktäter, tänkt ut platser och stakat ut handlingen i den första boken.

Det tog flera timmar!

Kommer (förhoppningsvis) inte blogga så mycket över julen. Jag ska skriva på min bok. Som kommer bli sjukt bäst!

Så tjing på ett tag hörrni.

5 kommentarer:

sara-matilda sa...

niihiice!!

Medelklassman sa...

Handlar den om vampyrer? Arbetstitel "skymning"?

Miss Baglady sa...

DU ÄR VÄRLDSBÄST. Jag lovar att läsa den, och jag LOVAR ATT ÄLSKA DEN. Du rockar.

emster sa...

sara: JÄ!

30+: nej inte om vampyrer men om andra "väsen". Ny arbetstitel tack!

Miss BL: Gölle!

Tehataren sa...

You go girl!!!