onsdag 2 december 2009

En värld utan slut

Wiii! Är så glad (bortsett från menssmärtor som kommer att döda mig innan kvällens slut)! Asså, jag har köpt uppföljningen till Svärdet & Spiran!! (totalt värt dubbla utropstecken. Skäms inte alls!)

Fattar ni, den är 1200 sidor!  UPPFÖLJINGEN!

Jag visste inte ens att det fanns en uppföljning.  *lyckorus*

Skoja inte jag kommer gå och lägga mig tidigt ikväll och ba gulla med nya boken! *göll göll*

1200 sidor MYS. Haja!

Ps. Det är inte alls sant att det bara är nördiga lajvare som gillar Svärdet & Spiran

3 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Ohh och jag som inte tagit mig igenom första än:) Måste berätta för mannen. Han predikar dess lov varje gng han ser den ligga vid sängkanten. Utan att jag läser, men ändå.

Felicitas sa...

Hmm.. En fantasyserie som jag har missat...? :) Låter onekligen intressant! :)

emster sa...

Miss BL: julklapp till mannen?

Feli: det är inte fantasy bara medeltid =) =) =) (VÄRLDSBÄST!)