torsdag 20 augusti 2009

Woteva dude!

Nu ringde han.

Han ba: "va många gånger du har ringt".

Jag ba: "har jag? hur många ggr då". (förvånad, obrydd)
Han ba: "tio".
Jag: "jag försökte på den andra också men den verkar avstängd".
Han: "ja den är det".
Jag ba: "åkej, men jag är klar här nu jag vill träffas".
Han ba: "ja men jag jobbar ju, jag sa ju att jag skulle jobba idag". (suckar lite)
Jag: "Ja men du sa till lunch."
Han: "Men det är väl bättre att jag blir klar så kan jag vara ledig hela dan imorgon?"
Jag: "ja kanske" (sur)
Han: "Vi kan väl mötas upp på stan sen?" (gullar)
Jag: "Om en timme? (hoppfull)
Han: "Men jag vet inte om jag är klar då! Jag.Ringer.Dig."

Eh.

Woteva!

Han kan väl jobba hur mkt han vill. Som om jag bryr mig. Jag har väl ett eget liv. Kan hitta på saker själv!

Inga kommentarer: