tisdag 11 augusti 2009

Synd om

Ni kanske tänker så här att Emsters liv är ju så himla perfekt och glatt. Hon kan ju aldrig vara ledsen eller nedstämd. Det är bara party och glassigt. Men så är det inte. Jag är precis som du. Jag blir också deppad ibland.

Just nu till exempel.

Just nu är det inte alls särskilt glatt. Jag tycker att det är lite tråkigt på jobbet. Blir folkskygg av att det är så mkt liv och rörelse igen. Och så har jag och Jälen snackat om att sälja Världens Finaste Lägenhet. Jag har ont i magen. På riktigt. För vi (Jäl) vill köpa större. Och vi har inte råd med större på Kungsholmen. Iaf inte på nedre.

Idag kommer mecklarn hem till oss för värdering.

Jag kommer att börja grina om mecklarn säger att VFL inte är värd hundra tusen miljoner kronor. Mecklarn fattar ju ingenting. Mecklarn kan hålla snattran.

Jäl är stenhård. Han gillar inte VFL och vill flytta till fucking kuk Telefonplan.

JAG VILL BO PÅ NEDRE!

Kan ni fatta hur synd det är om mig!

Sny-hy-hy-hyft.

*grinar ihjäl mig*

9 kommentarer:

Miss Baglady sa...

NEEJ NI FÅR INTE FLYTTA FRÅN VÄRLDENS BÄST Ö juuuhuuu..

*gråt gråt*

sara-matilda sa...

det här med barnböcker och större lägenhet. vet man ju vad det låter som.. men jag säger inget...
EMMMA!!???

emster sa...

Vill aldrig flytta!

Mä Sara: Barnboken var typ för barn som är 4-6 år gamla...

sara-matilda sa...

ok, alltså för daniel, jag fattar... Men större hus då!?

Medelklassman sa...

Komsi komsi ut från sunkiga Kungsholmen. På Telefonplan blir vi nästan nästan grannar.

Söderort är grejen. Släpp den där innerstan nu.

emster sa...

Men Sara lugn. Vi försöker bara för en gångs skull "tajma" marknaden och inte göra en kass deal. Som vi annars alltid gör...

30+: Kul. Du kan få låna socker om du glömt köpa. Såna är vi. Goda grannar du vet.

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ia sa...

Men jag bor ju på T-plan, inget fel med det ju! Jag håller med 30+!

emster sa...

Ia, det förståss!