tisdag 23 december 2008

Julsång

Jag är på så juligt humör. Skuttar omkring hemma och pysslar. Sätter upp julkort på en tvättlina i köket. Det är supermysigt. Den trillar ner hela tiden för jag har bara kirurgtejp eller vad det heter hemma. Men det gör ingenting. Jag har även en bild på Fralle och på Huggan där på linan. Huggan har på sig tomtedräkt och Fralle dopklänning. Total förnedring. Men det är sött, sött, sött.

Jag sjunger också. Alla jullåtar jag kommer på. Fast jag kan inga texter så jag hittar på egna. Det blir mest att jag sjunger "mjau" hela tiden. Jäl blir skitsur. Han säger att jag sjunger falskt och att han får ont i huvudet. Jag sjunger verkligen inte falskt. Han är bara avundsjuk för att jag är sådan friggin superstar. ´

Go jul på er bloggen. I love you.

2 kommentarer:

A. sa...

Haha... Hur sjunger Jäl då? ;-)

Eller vad? Snapsvisor som han tror kommer från Gbg för att de är fyndiga? ;-)

emster sa...

Jäl kan inga snapsvisor. men han sjunger ganska fint.