tisdag 2 april 2013

Gud jag är så himla kissnödig. Vill verkligen inte gå hem. Men det verkar också jobbigt att gå in på EH och låna toan. Jag har dessutom druckit upp min kaffe. Och allra mest bergis är jag på att lillungen vaknar om jag reser på mig. Det skulle rubba ordningen i universum. Det vågar jag inte. Det kan få ödesdigra konsekvenser.

Jag är riktigt kissnödig nu. En gång på P3-guldgalan sa de att man inte fick gå från sin plats pga tv-inspelning. Vi var sena dit så jag var redan kissnödig. Hela tiden satt jag och tänkte på hur kissnödig jag var. Det var fruktansvärt. När jag väl tog mod till mig och gick var jag så nödig att jag hade ont i blåsan och fick gå framåtböjd. Lasse Winnerbäck vann ett pris, smärtan, orättvisan.. Hela situationen var outhärdlig.

Äh, nu vaknade hon.

Vi går hem.

Inga kommentarer: