lördag 3 november 2012

Post preggo

Hej. Oj vad jag hade glömt vissa grejer m att ha en spädis. Typ att det är skitjobbigt att inte sova, att det gör SVINONT att amma i början. Har såriga bröstvårtor. är DUM I HUVUDET och tänkte "mina boobs måste vila vi ger ers en gång på kvällen". Ligger nu och kvider av överfulla tits.

Ska rapportera om förlossning sen. Kan bara säga att det där man hört om att det går snabbare andra gången är cirka jättesant. Tre h fr det att jag kände ngt första gången. Bad om EDA typ grinade och de ba "mm, eller så kommer bebisen nu". Och det gjorde den.

Tror jag har min baby blues idag för känner mig lite nedstämd, ensam, ledsen. Som att ngt är fel el inte bra.

Bebis ska heta zoey. Daisy uttalar zoey så kungligt. Och Z säger inte flaskhals när Didi trycker in bappen i hennes mun el lägger mössan på hennes huvud etc. Älskar mina småbrudar.

4 kommentarer:

Johanna sa...

Å så fint. Tänk att hon kommit nu och att ni plötsligt är fyra. Så himla fräckt.

Miss Upsey Daisy sa...

Grattis och Zoey var superfint.

Jojjo sa...

Hoppas du känner dig mindre depp snart! Kan tänka mig att Daisy är stolt som en tupp plus Zoey är fantastiskt fint. Grattis igen till er alla!

Colombialiv sa...

Zoey! Superfint!