söndag 12 februari 2012

Flyttpackar

Hej bloggy! Imorgon flyttar vi. Idag packar vi således. Packa = titta på teve och dricka läsk direkt ur flaskan (alla glas är nedpackade).

Det här har varit en mkt bra vecka.
- Jag har KROSSAT min man i squash. Han pep till lite och sedan segnade han ner, totalt besegrad, i en liten pöl av hjälplöshet i hörnet på squashbanan. 
- Jag har uttryckt en önskan/förslag på jobbet och min chef blev glad och "är positiv" till min önskan. Jag berättar mer om detta vid senare tillfälle.
- JAG KOMMER I MINA FAVOBYXOR FÖR FÖRSTA GGN SEN INNAN PREGGO!

Nu ska vi fortsätta packa. *kollar skidstafetten*



2 kommentarer:

Johanna sa...

det är bara att gratulera till alla ovan nämnda bedrifter! hoppas att "packandet" flyter på bra... :)

emster sa...

tack tack. nu bor vi i nya läggan. med allt i kartonger.