måndag 10 oktober 2011

Hej MOFOS!

Heeeeeeeeej! Asså, hur mkt jobbar jag egentligen som typ har NOLL tid att blogga och ba är VÄRSTA periodaren och helt ärligt, är EJ så bra kompis för tillfället. Man ska vara ärlig och jag erkänner. Jag har varit ett motherfuck, ba skitit i bloggen. Men vet ni, jag är kräknervös för vår lgh ligger ute på hemnet och INGEN kommer såklart vilja köpa och jag och Jäl kommer att gå i personlig konkurs och i ett nafs kommer bloggen döpas om till bitterbloggen/fattigbloggen. Sånt är livet, man repar sig, borstar av sig, dunkar huvudet i en ny vägg osv osv. Eller hur?

Det finaste som finns: en bebis som sover, helt slapp i kroppen. de tjocka kinderna hänger ner. hon snarkar, kramar sin kattnalle.

1 kommentar:

Johanna sa...

Äh lugn. Vi finns kvar!

Och du kan ju alltid styla lägenheten med frukt, tydligen poppis nowadays.