onsdag 15 februari 2012

the twitty expert

Jag har haft twitty-kurs med en på jobbet. Ni som läser här vet ju att jag inte är ngn super user på  twitty, men på jobbet anses jag vara lite av en expert. Kursen var på nivån ”så här gör du en tweet” och ”det här kallas ’hashtag’" och "här är några tips på hur du skriver" osv . Han blev superimpad av allt jag kunde. Han ba ”men hur vet jag vem som läser?”. Då skrämde jag honom lite och ba ”ALLA SER ALLT SÅ DU FÅR INTE GÖRA FEL!!”. Närå, jag var schysst såklart. Han har två följare nu men han har ännu inte twittrat sitt första inlägg. Vi tar det lite slow.  

2 kommentarer:

Miss Baglady sa...

haha ja ta det lugnt med gamlingarna, man vet aldrig hur mkt de klarar innan de trillar av pinn.

Miss Upsey Daisy sa...

Skräm honom rejält. Typ som management by fear..