tisdag 31 januari 2012

kanske är jag bara sån?

i julas var vi hemma hos josefine och mikebike (länkar krävs knappt eftersom de är värsta bloggcelebs men jag ska länka ska bara skriva klart först) och då sa de (ja, båda faktiskt. den ena började, den andra fyllde i och så nickade de båda för att understryka att de hade rätt) att jag "bloggar tjugo inlägg på en dag och sedan inget i flera veckor" och jag ba "JAHA MEN NI RÅ! HUR OFTA BLOGGAR NI RÅ!" och de ba "hela tiden" och jag ba lacka totalt och kastade vinflaskan i väggen och ba "KOM IGEN DÅ VILL NI SLÅSS ÄR DET DET NI VILL MUCKAR NI ELLER" och då sparkade mikebike mig skithårt i nyllet och jag ba spände ögona i hnm och gjorde ninjaslag mot pallet så att han blev helt blind.  josefine chockades svårt och var tvungen att få vård på sjukhus.

okej, det var lite överdrivet. det var inte riktigt så det gick till. de sa iaf att jag bloggar tjugo en dag och noll i en vecka och då sa jag att "jo så är det nog." och så var det inte mer med det. men nu när jag tänker på det, sjukt observanta människor de där. för det är ju sant. eller det var sant. nu när jag har blivit präktig kommer jag givetvis att blogga kontinuerligt och måttligt.

för övrigt är josefine mkt duktig kock. middagen var delikat, vinet utsökt, sällskapet gudomligt.

länk josefine
länk mikebike

4 kommentarer:

Josefine sa...

hahaha... men ååååhhhh vad fint! *rodnar* tack!

emster sa...

:-)

mikebike sa...

Jag förlåter dig trots att du flippade ur nåt så in i helvete. Du glömde berätta att Jäl pajade vår TV och spottade på vår ena katt i samma veva och att jag fick en trög ögonskada som har gjort att jag tvingats lära mig braille-skrift och att det är därför jag själv varit så jävla dålig på att blogga på sistone.

Tack själv förresten, det var himla trevligt... bortsett från härjandet och misshandeln då. Hoppas vi ses snart igen.

emster sa...

Hehe. Wild party