tisdag 31 januari 2012

allvarligt orolig

herregu, har ju inte ens berättat om min dag. börjar med att daniel informerar mig att jag igårkväll parkerat bilen på stoppförbud. han blev skitlack när han fattade var jag hade parkerat och ba "DETÄRJUNIOHUNDRASPÄNNÅTHELVETE. GARANTERAT." och jag ba *hjälp*. efter att ha parkerat om bilen gick jag till jobbet, fick vända pga hade glömt bollans väska hemma trots att jag ställt den precis innanför dörren så att jag inte skulle glömma. mnå liksom.

anyhoo, later that day:
ring ring i luren
bollan: mötas i din port
(vi sitter på varsin sida gata, alltså asnära. om jag går ut på balkongen kan vi vinka till varandra märkte vi idag)
jag: toppen. jag går nu.
reser mig, tänker "vad var det jag skulle göra?" följt av "hm, jag är lite hungrig. jag skulle nog hämta en banan". går och hämtar banan. pratar med en kollega på vägen, hämtar lite papper i skrivaren, sätter mig vid dattan igen och börjar möla i mig bananen. efter tio minuter ringer bollan och ba "eh. var är du??" och jag ba *oj*.

så totalt sjukt.

är nu mkt orolig för min hälsa. saknar jag ngn vitamin el likn?

Inga kommentarer: