torsdag 9 juni 2011

HURRA!

Har nu gått ner mer än de där fem kilona och har alltså fått shoppa! HURRA! Jag shoppade en jättefin höstkappa. Har gått omkring på stan med min stora påse och varit jättemallig hela dan. Har även varit skitskraj för alla efterblivna studenter som sprutar öl på en. På riktigt, studenterna blir bara yngre och löjligare för varje år som går. Vem fan hoppar på ett flak, sprutar öl på varandra och sen går hem aprak till släkten och vännerna för mottagning. Ba "nu är jag vuxen". NOT. Man gör faktiskt inte så. Man dricker mousserande vin, dansar och kommer hem lite lagom lycklig och lullig.

åååååh!! appropå "lullig". Ni kommer ihåg det här med "lull lull"? Asså, det verkar vara ett uttryck! Jag har hört massor med "äldre" personer säga det. Typ "han står lull" eller "hon sitter lull"! Fattar ni, min mamma är inte knäpp. Man säger så!

Inga kommentarer: