tisdag 12 maj 2009

Ej lat

Ni kanske tycker att jag verkar lat. Typ uppdaterar sjukt sällan. Till er vill jag bara säga: ni har fel.

Jag är så himla olat att det inte är klokt. För även om ni inte visste det så finns det en värld utanför bloggosfären och den kräver en massa saker. Som att man ska vara sjuk. Som att man ska jobba. Som att man ska planera världens bästa resa till NY. Och ett bröllop. Eller ställa om kosten så att den är glutenfri. Eller vad som helst.

Framförallt kräver utanförvärlden att man ska göra listor över saker man ska göra. Här är min lista över listor jag måste göra för att klara av mitt liv just nu:

Glutenlista
NY-reselista
NY-bröllopsfixarlista
NY-shoppinglista
NY-packlista
Saker-att-fixa-på-jobbet-lista
Folk-som-ska-få-vykort-lista
Adresslista

Hjälp! Kom på att jag hade tänkt fixa sömnpiller innan NY. Har glömt... Är det ngn som läser som är läkare och kan skriva ut åt mig?

Pleeeease? Pretty please?

3 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Neej gud du är ju så långt ifrån lat som det går att komma. Har ju massor att stå i nu inför resan och bröllopet. Lycka till med allt planerande.. Säg till om du behöver en paus och vill fika eller luncha..

tyvärr inga sömnpiller från mig dock...:)

emster sa...

Vill gärna fika/luncha. Kanske nästa vecka?

Miss Baglady sa...

Nästa vecka är bra, är ju en kortisvecka också:) Hör av dig när du har det lugnt..