lördag 16 maj 2009

Melo

Är så himla nervös för ikväll. Tänk om ngt jävla muppbidrag vinner!?! Som förra året. Det var ju värsta skämtet. Speciellt eftersom Sebastien Tellier var helt fantastisk då. I år gillar jag Moldavien, Frankrike, Bosnien hercegovina, Estland och Portugal. Jag gillar inte skrikmajan Malena. Hon är säkert jäääättebra operasångare yada yada yada. Men jag bryr mig inte jag tycker att hon är jobbig.

Iaf. Såg ni mellanakterna på semifinalerna. OMG. Det var verkligen Tingeling Russia style. Likheter Mellanakterna - Tingeling:

*Dansande björnar (helt nerknarkat)
*Soldater, typ armé (VAVAVA?)
*"snygga" tjejer (Hmm, vet ni att nattklubbarna i Moskva har facescan?)
*Ryska dockor (ni vet de där som har en ny docka i sig och så har den dockan också en docka i sig och så håller det på sådär i all evighet amen. Superkul lek liksom. Verkligen. Super.)
* Russian hip hop dancers (yeah!)

Jag fattar att de blev helt snea när Tingeling uppträdde i Globen. Det var ju före. Nu ser det ju ut som att de bara har rippat hela Tingelingkonceptet. Inte kul när man lagt ner 340 miljoner på produktionen.

Nya programledare ikväll (tack gode gud). Konstigare programledarpar har jag aldrig stött på. Hon kändes helt kokainhög och pucko. Han såg ut som ngn liten slemmig Willy Wonka. Vägrade att släppa henne. Usch!

Vi tittar hos Mike och Äpplet. De bjuder på middag: tacos. För Jäl kan äta de hårda skalen. Åhhhh, min lilla gluten! Är det inte gulligt så säg.

Inga kommentarer: