Visar inlägg med etikett reclaimar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett reclaimar. Visa alla inlägg

tisdag 23 november 2010

Färgad

Okej, hon kanske inte är neger. Men hon blir jävligt brun på somrarna. Nästan färgad.

Straffar

Mamma var här idag och var rolig igen. Hon hade med sig engelskaläxan och jag skrattade så mkt att jag nästan kissade på mig. Men eftersom mamma är neger och ni är emot negrer så tänker jag inte berätta!

jag tar det tillbaka!

Nähä, jag är väl inte PK då! Jag sa väl NEGER högt på en restaurang i Sthlm City. Jag gjorde väl det. VADÅRÅ?

Det här är inte en PKjävlamesblogg. Det här är en motherfuckingkickasskillahblogg!

Jag sa neger. Det var fint gjort av mig.

Jag tar det ju tillbaka. Jag reclaimar skiten. Tänk på det när det är OKEJ att säga neger igen! Då kan ni ba "hon gick verkligen i bräschen" och "hon tog ställning" eller "hon vågade" osv etc etc. Då kanske ni skäms en smula.

JUST DET, FOCKERS!

Fuck

Menååååh. Ångesten över att vara rasist.