torsdag 6 mars 2014

Läskigt

2 läskiga:
- filmen gravity. Fast bara för att en film är bra gjord, typ hela tyngdlöshetgrejen etc så är det ju ändå faktiskt så att jag aldrig kan få tillbaka 90 min som slösades på detta. 
- boken världens vinter av Ken follet. Läser om hur VIDRIG människosyn som rådde i världen under 40-talet och vilka maktfullkomliga galningar som styrde. En rek på denna. Även om det är jävligt jobbigt att läsa om familjer som går hand i hand ner för slänten där de vet att de kommer bli avrättade.

4 kommentarer:

Josefine sa...

Oj oj! Här har det spottats ut inlägg sen jag var inne sist. Det är mer än man kan säga om min lilla eftersatta blogg.

Josefine sa...

Nä nu är det väl dags för några inlägg till va!?

Ida sa...

MEN BLOGGARÅÅÅ

emster sa...

Hej! Ja jag tror jag ska börja blogga!