tisdag 11 oktober 2011

kanske att min man sa "oj, vad mörkhårig du är" när jag kom hem och jag ba "det är kaffe" och han ba "var det så du ville ha det?" och jag ba "jag tänkte inte jag bara sa 'ja'"(SNYFT. jag hatar att va "spontan". mkt ovärd egenskap). Sen sa han att det var fint. men bara för att jag frågade "är det inte fint?" och han ba "jo, bara ovant" och jag ba "MEN fint?? visst?" och han ba "JÄTTEFINT". så här i efterhand känns det som att jag pressade fram det.

en annan på jobbet kommenterade så här "oj! ny färg. ja... inte för att det ser konstigt ut eller nåt". NEHE??

1 kommentar:

Josefine sa...

Ja, men exakt den reaktionen fick jag när jag gjorde slingor och blev typ blond i somras. Då har jag ändå gjort samma sak de senaste tre åren. Blivit ljusare mot vår och sommar när all jävla färg rinner av mitt hår. Hatar att göra såna förändringar. Känns bra ända tills nån annan lägger ögonen på resultatet. Kan dock bero på att jag har mkt lätt för att tolka alla kommentarer som "egentligen menar hen att det är APAFULT!". Och så är det troligen inte. Säker på att du är elegant och snygg.