fredag 3 september 2010

tjock

Fy vad hemskt att man måste va tjock. och trasig i underlivet. min mage = jävla ballong. har ff skitaont i svanskotan.

jag hatar att va tjock! Hatar hatar hatar!!

jag vill vara fucking skinny bitch.

plus det här med underlivet alltså. skulle inte direkt vilja börja en karriär som call girl (hade inte gått pga tjockhet ändå. men iaf) om man säger. även kvinnoförnedrande etc. såklart. herregu. måste ringa bm för efterkontroll. så man vet att det är safe.

men värst: tjockheten. den måste bort!

det är bara det att jag älskar kakor just nu. har ni sett den där skojbilden med kakmonstret som sitter vid en dator och så står det "delete all cookies" på skärmen och kakmonstret ba "NOOOOOOOOO!"? Det är jag. Är dessutom SJUK. Smittad av Daisys pappa.

Inga kommentarer: